Skaloverall

Idag kom det ännu ett paket i postlådan, haha ja oj vad mycket det blivit på sista tiden känns det som. Men så är det när det blir ny årstid, barnen växer och sen kanske lite att det är kul också ;)
 
Hur som helst. Den här gången var det återigen något som kom hem från en tjej jag köpt av. Så detta var faktiskt begagnat, alltså lite sparade pengar ju, tjoho!
 
Tyckte nämligen att det var dags för Ellie att få en skaloverall så hon kan vara med och leka ute utan att bli kall och smutsig om sina vanliga kläder. Så för 140kr (frakten var då inräknad) så fick jag hem denna skönhet :)
 
Ja.. bättre bild får ni kanske se en annan gång. För just nu vill jag bara lägga ut dom här två bilderna från idag, på världens finaste barn som jag älskar över allt annat. Helt galet vad vi har skapat perfekta barn! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0