En massa bilder!

Jaha, så har det gått ytterligare några veckor, ja snart en månad till och med. Sist jag skrev så började vi närma oss avfärd till Sälen, så först så kan jag ju ta och berätta lite om den veckan helt enkelt.
 
Ellie var ju sjuk och hann tråkigt nog inte ens bli frisk. Emil började också klägga i ögonen på fredagkvällen så vi gav honom ögonsalva/droppar direkt för att undvika att det skulle bli ännu värre, då hade ju inte han kunnat åkt nå skidor alls liksom.
 
Hur som helst. Resan dit gick relativt bra tycker jag, lite bråk mellan barnen men det kunde ändå varit värre. Tillslut somnade Ellie och då satte sig Emil med paddan som sysselsättning sista biten. Så en helt okej bilresa.
 
Under dem två första dagarna där uppe så gick det kanske inte superbra för Emil. Han var mest spagetti och fick Sebbe att testa sitt tålamod lite grann, haha. Men men, dag tre så åkte han själv både i lift och backen (ja Sebbe åkte ju med honom men utan sele på) så därefter hade han mycket roligare och han blev bara duktigare och duktigare.
 
Ellie var egentligen inte så värst nöjd under veckan, kanske när vi var inne, men så fort vi var ute var hon kinkig och ledsen mestadels. Men så var hon ju inte helt frisk heller så. Men lagom till hemfärd så var hennes ögon i princip återställda igen, äntligen! Och ingen annan blev heller smittad som tur var.
 
Men men, det var en helt kanon resa och under tiden vi var där så bokade vi tre familjer + en till familj som inte var med, en ny resa redan till nästa år. Haha! Bjuder på lite bilder i alla fall!
 
 
Sen så hörni, så har det ju gått och börjat närma sig vår. Sebbe har nu börjat lite smått på staketet här hemma. Eller ja, förbereder för det i alla fall. Vi har även köpt en ny bilstol till Emil, han har numera flyttats över i en bältesstol. Nu börjar han ju närma sig 4,5 år och han blev så nöjd så!
 
I helgen så var ungarna hos mamma och pappa också ja. Då var jag och Sebbe nämligen iväg till Eskilstuna. Min kära bästa vän har ju nämligen fyllt hela 25 år! Så vi var ut några stycken och käkade och så för att fira henne :) Och nu i måndags så fyllde även "lilla" Eddie helt plötsligt 5 år också!
 
Men nej, nu vet jag inte om jag har så mycket annat att bjuda på?
 
 
 
Juste, jag har ju varit och klippt mig lite också! För som ni ser på bild 9 här så började det bli lite vääl långt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0