Kalix

Nu sitter jag här i Kalix, i förtältet och njuter lite av utsikten. Vi kan se lite av en älv här som går ut i havet sen, skönt värre. För det om vattnet är iskallt men.

I vilket fall så blev det två dagar i bilen. En natt stannade vi och sov efter vägen. Vid högakustenbron. Skitfint var det när vi kom dit på kvällen och alla lampor var tända. Men sen stannade vi och tog lite fika vid havet en gång, då fick jag stå lite modell. Dock var det lite mulet och tråkigt väder då men jag ska inte klaga för idag har solen lyst för fullt.

Efter maten blir det upp på "stan" och kolla affärer sen bowla. Ska bli funny funny. Vad som händer mer idag det vet jag faktiskt inte. Men nu kan jag kanske visa nån liten bild eller något, ska se om jag hittar någon bra.. Nuså :)




Dag ett: Jag ute vid havet :)


Mot kvällen så kom vi till Högakustenbron, där vi sov :)


Dag två: I bilen var vi snygga :)


Dag tre: Idag. Jag som håller upp lite förtält.
Nu sitter jag under här, så vi fick upp det ;)

Det var lite bilder i alla fall, tagna av båda mina bröder :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Ja det är det! Haha jag kan svaranu!

2009-07-14 @ 21:15:49
URL: http://pernillaedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0