we build then we break

Nu är jag glad idag. Jag har märkt att jag är på bra humör. Fast min fötter börjar bli kalla så jag borde nog sätta på mig ett par stumpor. Funderar på om jag ska sätta igång en film kanske? Även om jag hällre hade haft sällskap av någon. Nån mysig eller nån rolig människa. Skulle vara kul att få träffa mina saknade vänner nån gång, men dom är ju upptagna typ hela veckan så det är ju lite tråkigt. Får kanske passa på att träffa nytt folk? ;) Haha. Gud så jag håller på.



Ni kanske ser att jag har väldigt kul? :) Ja självklart har jag det. Alltid kul att vara själv utan sysselsättning. Haha, jag är glad men ändå sitter jag å klagar. Tänk om jag bara hade haft lite pengar? Då hade jag kanske kunna åkt till typ Göteborg? Eller Skåne? Typ Uppsala? Stockholm? Eller varför inte bara Avesta? Fan vet jag. Bättre om alla kommer å hälsar på mig istället ;) För alla vill ju, det vet jag, bara att det är avstånd som hindrar. Mohaha.

I vilket fall så har jag nog gett upp. Tror det känns bäst att vara säker först. Men säker är jag ju inte förrän jag är säker på om jag gett upp.

Maybe I will know later this week.

Kommentarer
Postat av: cattiseriksson

ja usch det suger verkligen :o

2009-07-27 @ 21:54:36
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: cattiseriksson

jag vill ju att det ska funka :o

2009-07-27 @ 22:03:52
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0