Uphill climb

Tjenamors. Inatt hade jag en lite mysko dröm. Det var så att jag och Sebbe var och handlade barnkläder och barngrejer. Ehm?

Jag tror jag börjar få fnatt för att alla runtomkring mig nu för tiden skaffar barn/är gravida. Det gör något med min hjärna. Vet inte riktigt vad. Haha, skrev i alla fall sms till Sebbe när jag vaknade till direkt efter drömmen och berättade att jag nog måste vara skadad. Fast han tyckte det var bra? Snäll pojke :)

I vilket fall, snart är det fredag. Elin kommer då. Lite mer sker också. Vad jag och Elin ska hitta på då och resten av helgen vet jag inte ännu. Vi brukar alltid komma på något kul. Fast det kanske blir något annorlunda också. Man vet aldrig vad som händer.

Nej, nu tror jag att jag ska ta tag i mig själv och gå igenom alla kartonger uppe som är fulla med grejer som jag hade i mitt förra rum. Vad kan vara bra att ha kvar och inte? Det är alltså det jag ska kolla. See ya!




Bild tagen av Andreas Rundström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0