Trött dag

Idag var det en trött dag. Igen. Varför vet jag inte, men jag tror jag måste ta igen sömn inatt så jag hoppas på att somna så fort jag lägger huvudet på kudden. Vem tror att jag lyckas? Just, alla som sa "inte jag" har rätt, för så fort somnar jag aldrig.

I vilket fall så har jag mumsat i mig en av mina två semlor idag, än så länge. Jag valde att ta semlor med vanlijkräm med tanke på att jag nog inte tål det andra. Gott var det i alla fall och nu känner jag att jag är både hungrig och mätt, skulle sitta skapligt fint med typ en kebabrulle men samtidigt, får den plats? Tvekar just nu. Men ja, får väl be om att vi ska beställa mat idag så kanske det blir ett bra avslut på den här dagen. Men sån tur tror jag inte att jag har tyvärr.

Men nej, nu ska jag nog göra något vettigt.. typ försöka komma på tre bra saker jag gjort(hjälp till o.s.v.) / vart (snäll, glad o.s.v.) idag. Undrar om jag kommer lyckas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0