Inte okej!

Beställde mat från en ny pizzeria idag, eller ja, ny för oss. Den hade högsta snittbetyg och var snabbast. Runt kvart i åtta beställde jag maten och enligt sidan (beställde genom onlinepizza.se - för övrigt riktigt bra sida!) skulle maten vara här 20.21 - brukar alltid stå lite längre tid än vad det tar. Tiden gick ut.. tiden gick över fem minuter, tio minuter.. ja, efter ca 30min över tiden, alltså en timme efter att jag hade beställt, då plingar det på dörren. Han säger att jag ska betala 190kr, vilket var fulla priset. Jag sa att jag inte ville betala fulla priset för att det tog sån tid, han fatta inte vad jag så. Så jag sträckte tillbaka påsen och så att jag inte ville ha det. Hans svar blev; Åh, för att det gick över tiden? Ja sa jag och han tog påsen och gick. Visst kände jag mig elak men nå motta får det vara... Gick istället in igen och beställde från samma ställe som alltid - han kom efter typ 10-15 min så nu är vi mätta och glada :) Men är det okej att dom kommer SÅ sent? Nej! Ursäkta för gratis text men skriver på mobilen.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag och min pojkvän bor också tillsammans nu:D

Det e inte okej. Dem borde bjuda på den om det är över tiden.

2012-02-03 @ 21:14:01
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: morningtwinkle

nice blog :)

2012-02-03 @ 22:00:27
URL: http://morningtwinkle.blog.com
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Det är bra Evve, STÅ PÅ DIG! :D <3

2012-02-04 @ 11:10:43
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: John

Bra syrran att du står på dig. En timme är fan inte okej till fullt pris. Impad att du sa ifrån :)

2012-02-08 @ 07:32:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0