Mys! ♥

Som jag skrev igår så skulle vi åka över till Fagersta. Vi var där runt 11 så Emil och Jamie busade ikapp hela dagen och Emil var även superduktig och gick en massa där, kanske lärde han sig utav sin nya vän, hihi :)
 
Det var hur som helst supermys att få träffa Cattis igen efter flera år. Kul att äntligen fått träffa hennes sambo också. Så det blev en riktig lyckad dag och båda korvarna var helt slut efter dagen. Emil somnade så fort bilen började rulla i princip. Lillplutten ♥
 
Just nu ligger Emil och sover igen och jag passar på att bjuda på några bilder innan jag ska läsa ikapp lite bloggar.
 
Två från igår :)
 
Och en tokunge från idag. Alltså ta det lugnt!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh kan du inte skicka bilderna till mig på fb eller nått?

2013-12-19 @ 22:45:26
URL: http://ekattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0