Tripp trapp stol

Är sååå sugen på att köpa en Tripp trapp till Emil. Är lite trött på IKEAS som-alla-har-stol för dessa vida ben passar liksom inte in i ett litet kök, stackars små tårna man har på fötterna säger jag bara.
 
Men hur som helst. Så satans dyra dom är! Ca 1700kr för en stol liksom, om man köper en ny alltså. Men frågan är om det kanske är värt det. Den kan ju trots allt användas från bebis med "stolen" för bebisar och sen ja, upp till vuxen person ;)
 
Men vi får se. Är i alla fall extremt sugen..
 
 
Nej, nu ska jag kolla lite H&M och Lindex i hopp om att hitta något kul till Emil!
 

Kommentarer
Postat av: pauliina

Är i precis samma tankar!!

2013-12-10 @ 15:56:49
Postat av: Kattis

Åh vill också ha en! Dessa är så bra å praktiska! Just att kunna använda från början till slut :)

2013-12-10 @ 17:57:13
Postat av: Emelie

Vi har ju de till ungarna och är hur nöjda som helst! Perfekt att bara ta bort bågen sen när dem ska lära sig sitta still å äta utan båge :) och så är dom ju finare än vanliga barnstolar också :) värt varandra krona! :)

Svar: Får ta ett snack med Sebbe å se om han är på min sida då! Vad har ni för färg, vit har jag för mig? :)
Evelina Fahlström

2013-12-12 @ 21:21:31
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se
Postat av: Emelie

Ja, vi har vit till både Moa och Theo :)

Svar: Åh okej :) Får se hur vi gör då!
Evelina Fahlström

2013-12-13 @ 21:15:10
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se
Postat av: Elin=) 21 år och mamma till två små busfrön<3

Jag villl också köpa en tripp trapp stol. Men som du säger dom är svindyra...

Svar: Ja, men en vacker dag så! :)
Evelina Fahlström

2013-12-16 @ 20:38:37
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0