Och där sov han

Nu sover Emil sin middagslur, så jag skyndar på att klicka mig in på datan och göra det jag vill innan han vaknar upp igen.
 
Kanske vill han helt enkelt inte att jag sitter här, kanske är därför han vaknar? Haha.
 
Innan middagsvilan så tog vi en sväng ut i (det sjukt fina) höstluften och gungade lite. Där tog jag som vanligt upp min telefon för att *klick* -  alltså ta en bild. Men nej, kameran på mobilen har för ett tag gett upp, tydligen. Den startades och stängdes i samma sekund och det hjälpte inte att jag startade om mobilen. Allt för att jävlas, jag behöver ju redan en ny mobil!
 
Nej, jag har inte råd.
 
Förövrigt så är jag sjukt sugen på en massa nya kläder, men detsamma där - jag har ju aldrig råd! Men det vore ju hur som helst väldigt kul att förnya sin garderob lite så man slapp ta på sig samma kläder varje eviga dag. Men ja, dom är ju bekväma i alla fall.
 
Egentligen kan jag väl skriva ner massa sker jag vill ha, inte för att det gör någon nytta kanske. Men det vore lite kul ändå, kanske läser någon och skickar mig en miljon eller två, eller så kanske någon bara köper allting åt mig?
 
• Ny telefon
• Kläder
• En surfplatta
• Lite nya mattor
• Lite ny inredning till Emils rum
• Nya fotoalbum
• Framkallade foton
• Ett hus
Okej jag ger mig där. Men ja, finns det någon snäll själ där ute? :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan iaf ge dig en övernattning i hus framöver, hihi :)

Svar: Haha åh, vad söt du är! Det kanske duger det med :D
Evelina Fahlström

2013-10-03 @ 19:28:11
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se
Postat av: amanda

säg till när du har pengar till att shoppa lite, följer gärna med ju! ;-D

Svar: Dröjer väl typ tills jag börjat jobba igen ;)
Evelina Fahlström

2013-10-03 @ 20:07:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0