Arbetet går framåt och tjejmiddag

Som jag skrev sist så skulle jag ju iväg med tjejerna (alltså mina kompisar sen gymnasiet). Vi började med att träffas några utav oss (Jag, Amanda, Annirene, Cattis och Orren) hemma hos Amanda, hon hade dukat upp med massa gott och vi satt och pratade lite innan vi sen rullade vidare till Hamnkrogen där Carro och Linn väntade. Men Orren och Cattis kunde tyvärr inte hänge med ut så dom kramades hejdå där och sen gick vi in och åt massa gott och babblade ikapp lite innan jag vid ungefär halv elva åkte hemåt till ett sovande hus.
 
Blev hur som helst en supertrevlig kväll så tack alla! ♥
 
 
Sen på lördagen så tog vi en sväng till Norrtälje för att besöka American Car Show som vi alltid brukar göra. Blev att kika runt lite där med Sebbes familj och så innan vi sen åkte hemåt och umgicks och grillade lite hemma hos oss tillsammans med Elin, Jocke och Eddie.
 
 
Sen på söndagen så kom min kära mor förbi en liten sväng också, åt lite mat här och busade en massa med barnen.
 
 
Annars då? Arbetet här hemma rullar på, muren är gjuten och klar. Nu ska den bara brinna klart innan det kan fyllas igen igen. Så i väntan på det så håller Sebbe på att iordning lite mer på baksidan igen. Bjuder på några bilder i alla fall igen, blir kanske lite tjatigt för er men jag måste ju dokumentera för min egen del vad som händer ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0