2016-03-09

Igår fick vi besök utav barnens ena morbror. Han kom hit runt 12 så han följde med till förskolan för att hämta Emil och Emil vart ju lite lagom förvånad när han såg John stå där i hallen, haha. Men glad blev han såklart så han hade någon att bygga hus och bråka med.
 
Packningen här hemma fortsätter så smått. Tar lite saker då och då för att dra ut på allt, som jag säkerligen redan skrivit flera gånger? Haha. Hur som helst, idag har vi 22 dagar kvar (tre veckor imorgon alltså).
 
Men nej, nu fick jag tomt i skallen på något mer att skriva här så nu ska jag ta och hänga upp tvätten som Emil nyss var snäll och bar hit till soffan. Ja, alltså han brukar själv vilja ta ut tvätten när den är klar och bära allt hit till soffan så jag kan hänga upp dom, inget barnarbete ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0