En snabb vecka

Nu har ännu en vecka flugit förbi. Ja, för mig har den verkligen flugit då jag varit hemma större delen av den.
 
I tisdags lämnade jag barnen på förskolan men när jag hämtade dom så visade det sig att Ellies mage inte var okej ännu. Så på onsdagen fick dom vara hemma igen. Sen på torsdagen så var dom också hemma, men då kom min kära mor hit och tog hand om dom halva dagen, så att jag kunde åka in och hjälpa till lite på jobbet.
 
Sen idag, så fick dom åter igen åka tillbaka till förskolan för Ellie hade inte visat något tecken mer på att vara dålig i magen. Varför hon var dålig vet jag dock inte, om det kan vara tänder eller rent av bara en förkylning som spökat med magen vet jag inte? Någon magsjuka blev det i alla fall inte som tur var!
 
Annars då. Dagarna rullar mest på här hemma med vardagsbestyr av alla dess slag. Men imorgon tar vi och rullar över till Eskilstuna för att umgås med andra halvan av "familjen", haha. Vad vi hittar på återstår att se.
 
Men nu ska jag nog ta och hoppa i säng minsann. God natt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0