23/12 -08!

Nu är jag hemma. Jag har fått julklappar av Dennis och av hans mamma+lossaspappa. Alla gav en enskild. Söta familjen jao!
Tack till alla <3

Sen så har jag öppnat julkappen jag fick från Cattis också, haha söt värre. Du är bra du bästaste <3

Ja vad ska jag säga, ända från i söndags så har jag spenderat mina dagar med min Dennis. I söndags så möttes jag av Dennis, Mikke, Makke och Simon. Vi stack då hem till Makke sen kom även Toni och Tommi. Mer? Nej tror bara det var dom. Så det var jag + alla killar ;)
Det kom dock tre tjejer också, men dom stod i ett hörn i 15min sen stack dom hem. Men jaja, sen stack vi hem och kollade på filmen "PS.I Love You" som jag fick av baby. Sen sov vi.

Resten av dagarna har vi mest myst. Det blir, som jag sagt förr, mycket mys när man umgås <3

Men nej, nu håller jag på att ladda upp bilder på min bdb, bilder som inte lades in i söndags. Sen ska jag ladda upp dom på Cattis bilddagbok också.

Så nu ska jag sluta skriva massa onödigt. Btw, det är julafton om 20minuter. Känns dock inte som det :/ Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Cattis

bra beby att du kom ihåg bilderna :D <3

2008-12-27 @ 11:51:43
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är för mysig

2008-12-27 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0