7/1 -08!

idag så är det sista dagen på det lata jullovet, &stackars mig, jag gick upp klockan 8 imorse!
men bara för att åka till vås, tandläkaren, så nu drar det en del i min mun, för de spännde
tandställningen. men men, idag kommer jag i alla fall somna tidigt, vilket är bra, så jag kommer
upp ut sängen imorrn.. usch vad jobbigt igentligen?! men ska ändå bli rätt kul å komma tillbaka,
speciellt å  få träffa min saknade cattis, inte träffat henne sen sista skoldagen ju, helt sjukt!
men men, igår satt jag &kollade på resident evil filmerna, det finns tre &jag hann typ bara
med två av dom, men tar den tredje nån annan dag, de var bra faktiskt (:, ah å jag är hungrig!
så nu ska jag gå å tjata lite på mamma så hon kan skynda sig, vi ska visserligen äta paj,
så den går ju inte å skynda på när den väl är inne i ungnen. btw! jag & tina vill åka till london! :D

tjo hejhej då!

Kommentarer
Postat av: ann irene

usch vad jobbigt med skola igen :/
men det ska faktiskt bli rätt så skönt att träffa klassen igen :)

2008-01-07 @ 20:43:41
URL: http://annireneR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0