8/9 -08!

Men jippi! Jag har gått och blivit sjuk.


Jag förstår ingenting. Jag har inte varit sjuk på jättelänge. Sen nu så kommer det, PNAG så fick jag ont i halsen och nu tror jag nog att jag har feber också.

Usch. Jag tycker verkligen inte om att vara sjuk. Troligen så gör väl ingen det?


Jag gick i alla fall till skolan imorse, i hopp om att jag skulle orka vara med på några lektioner. Men det ända jag orkade med var första lektionen. 30-45min kanske gick till att ta skolfoto och resten av tiden kollade vi på film. Men det var nog jobbigt. Egentligen orkar jag inte ens sitta här. Men nu är det så att jag faktiskt inte vill sova. Vad tråkigt. Men det blir nog så i alla fall, för just nu så somnar jag snart i stolen. Mina ögonlock verkligen hänger.


Så nej nu ska jag sluta skriva, ta lite te kanske, sen lägger jag mig och sover. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0