Clap Again

Nuså människor, jag är hemma!

Det blev en fartfylld helg och det gick riktigt bra för kusin min. Något som var lite kul var att en kille som jag började snacka med efter rallycrossen i Kalix var nere i Bollnäs och körde, visserligen var han bara där en dag. Men det räckte väl bra eftersom att han vann, haha.

Men men, jag är hemma. Skönt att få komma bort en sista sväng nu innan skolan börjar igen, vilket är redan på onsdag, känns båda bra och mindre bra. Som Sebbe precis skrev till mig, det här var mitt sista sommarlov. Jag och Cattis lovade att vi skulle göra något VARJE dag, men se. Mitt sommarlov var inte sysselsatt.. Nåja, ska bli skönt att komma tillbaka till det vanliga, rutinerna och folket. Allt förutom tidiga mornar är jag pepp på. Och ja, den 30e åker jag upp till Helags en hel vecka med lite 3or på BF också, det där emot ska nog blir skoj. Kämpigt men jaja. Lär väl få bevis på att jag levar.

Aja, men nej. Nu ska jag kolla igenom bilderna som tagits i helgen och svara på Sebbes sms, vi sitter och håller räkningen på hur många sms vi har skickat från att vi vaknade tills vi ska sova, undrar vad det blir? ;)

Svar till Anna:
Åh, tack :) Haha jo, lite synd var det ju faktiskt. Tur att det är lite kul att sminka sig i alla fall, haha. Men annars är allt bra med mig! Hur är det själv? :) Kram tillbaka :D

Som sunshine in Bollnäs!

Sms från Sebbe: 215
Sms från mig: 214

Nu ska jag duscha, sen äta, sen kanske sova. Ja, hejdå!

Kommentarer
Postat av: linneah

okej jag har saknat dig lite

2009-08-16 @ 22:08:17
URL: http://linneahs.devote.se
Postat av: anna

Ja, precis :) men vad bra då! Jodå det är bara fint med mig :)

2009-08-17 @ 05:28:19
Postat av: N

sv: haha neeeedåå... bara en gammal bild på en ful jävel :D :D

Det var inte lite sms det där! Så många skickar jag inte ens på 1 år :P

2009-08-17 @ 10:04:19
URL: http://nellysworld.blogg.se/
Postat av: göööteborgarn

Sv: Fleeeeer sms? omg jag orkar inte ens skriva ett, sms är så laaaamt och går så segt, iaf för mig...för er verkar det flyta på rätt så bra... :P

Haha hela bilden är ett fuckface xD nejdå, får la tacka då =) Händer annars då? skaffat ett liv än? höhö

2009-08-17 @ 10:54:33
URL: http://nellysworld.blogg.se/
Postat av: linneah

sv; kan ta det sen, nä jag orkar snacka om de..

2009-08-17 @ 12:35:44
URL: http://linneahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0