He's insane

Hej säger en mätt och belåter Evelina, eller aa, rättså i alla fall. Haha.

Dagen har varit rätt lugn. Det är konstigt dehär, igår hade vi en 2timmars lektion med en lärare och idag 1½ med samma, jag trodde jag skulle avlida. Men vet ni va, allt går så sjukt fort nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Och så sitter alla mina kompisar och klagar på att allt går så seeeegt och att dom är såååå trötta, hm, har jag nå fel nu eller? Nää jag gör nog bara rätt i att börja lägga mig i tid på kvällarna, + på mig!

I vilket fall så blev det fika på "stan" med bästaste Cattis och Amanda följde med som socialt sällskap, på håltimmen. Sen hade man en lektion kvar och eftersom att vi fick gå 20min tidigare så vandrade jag och Amanda hela vägen till Centralen så nu har vi varit duktiga.

Och aa, nu har jag som ni kanske förstår nyss käkat och mat är inte allt jag tjatat om idag, förlåt kära vänner om jag tjatat idag men så ni vet människor, aldrig får man skriva ETT sms sen inte svara mer, jag blir lagom nojig, speciellt om det är speciella personer. Så hej hå logga in på msn nån gång? Och ja.. jag kommer ändå få vänta till 20.00 för att veta om du lever.. Iiiih, oroliga Evve är framme.

Som tur är så har jag haft lite folk å skriva sms med idag, typ Kuru som stal cola av mig när jag fikade och sen ja.. Ehm. Aa.

Skit samma. Jag vill ha Söndag. Jag vill ha 7:e September och people, jag vill ha 12:e! Åååh, okej.. ibland går faktiskt tiden för sakta.


Meee today (;
och ja, dissa mitt knä..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Du är bra söt du! :)

2009-08-25 @ 19:23:22
URL: http://pernillaedstrand.blogg.se/
Postat av: N.L

haha nej du ser alltid glad ut, typ strålar jämt :D Vad är hemligheten? Varför så bra humör jämt? :)

2009-08-25 @ 19:53:16
URL: http://nellysworld.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

tiden går alldeles för sakta:O vill ha SEPTEMBER eller jag vill ha dagen då lillsnutten kommer :O<33333

2009-08-26 @ 10:38:27
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0