Holler til you pass out

Precis hemkommen igen. Stack över till Fagersta och umgicks lite med Cattis och AnnIrene. Kollade runt lite eftersom att det var crousing. Men det dog ut rätt snabbt med tanke på att det är Fagersta.

Johnny var där, men vi känner aldrig igen varandra. Det suger. Jag får åka hem till han och kolla film som jag nyss bestämmde eftersom att han nu skaffat egen lägenhet, vilket jag är avundsjuk på. Sen träffade jag en Sofia som var mycket waisted. Och hon stod med Robin - killen som kom fram till mig på rallycrossen förut. Så jag fick säga hej till honom än en gång. Sen vet jag inte. Hände inte mycket, vi mest bara gick runt och glodde.

Jag luktar bara skapligt mycket avgaser nu från alla dessa bilar. Det lär ju vara bra för naturen? ;) Haha. Nej. Ska nog slå på tv:n, se om jag kan sappa.

Sebbe är tråkig, han sover. Tommy är dum, han har inte skrivit ett enda sms idag - han kanske har dött i en karusell? Blä så jag säger.

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

haha men vi såg ju samma bild 100 gånger.

2009-08-08 @ 23:38:35
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0