More this!

Jag satt och tittade lite i Stina-Lee's blogg för ett tag sen och fann inlägget där hon pratar om hur utseende fixerat allt är och jag kan ju bara säga att jag håller med henne fullt ut.

Jag är trött på att se hur världen blivit. När jag var liten brydde sig inte en jävel i min ålder om smink och mode? Vart fan har världen tagit vägen om någon som är 8år kommer med smink och modekläder? Det är sjukt. Att det ens kommit till dehär stadiet!

Jag ska sluta skriva. Jag blir bara arg.

Men jag antar att dom flesta redan sett inlägget jag menar i hennes blogg? Om inte så kan ni kolla här och finns det inte kvar högst upp så rulla neråt och leta på "Ni ville ha videoupdate -".

Nu ska jag sova, godnatt..

Kommentarer
Postat av: cattiseriksson

haha ja vi får ta en till sån dag snart ;)

2009-08-03 @ 13:37:11
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: cattiseriksson

vi tare sen älskade <3

2009-08-03 @ 13:39:39
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0