One day is done!

Första dagen av tredje året är kvklarad, första dagen av sista året!

Det känns inte som någon större skillnad samtidigt som det känns helt sjukt. Det är mindre än ett år nu, sen står vi där, på den där balkongen vi i 3BFa, vi som nyss var 1BFa liksom.. Tiden har gått så sjukt fort så jag vet inte vad. Men nu ska jag inte säga för mycket, då kanske det här sista året tar hundra år, fast egentligen, vad gör det? Jag känner en lite trygghet med skolan jag. Vet inte om det är alla som känner som jag när det gäller skolan, men liksom tänk, det är samma sak hela tiden här, sen måste man söka ett jobb, gå ut i det riktiga vuxna livet. Skrämmer mig lite..

Nåja, jag börjar bli hungrig.. igen. Ovanligt? Haha nej. Ska väl fixa lite käk sen får vi se vad som händer, skulle lugnt kunna sova nu känner jag, men jag får hålla ut och somna i tid ikväll istället. Då kanske jag är lika pigg imorgon på morgonen också, det vore toppen.

På tal om skolstart, jag har bara en lektion på fredagar. Hmm..


Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

haha ja men eller hur :D

2009-08-19 @ 16:22:52
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: MADDE

Hoppas att du får en toppen kväll! :)



kram :)

2009-08-19 @ 20:10:09
URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0