Dancin'

Jaha, då var sista dagan på praktiken över. Det blev lucia för hela slanten men jag måste faktiskt erkänna att min klass och 1-2:an var helt klart bäst av alla, eftersom att dom sjöng HÖGST av alla, det gillar vi :)

Nåja, ska väl kika lite nu så jag har allt med mig, för om ca 40 min så kommer min bror hit och hämtar mig, då ska vi åka mot Sala där min sötnos ska möta mig och sen åka vidare hem mot honom. Ja, så kan man också lösa det att komma dit. Det har ju vart lite krångel för mig att ta mig dit idag, men nu är det löst. Så tack bror <3

Och ja, 15 mil kanske inte är det enklaste avståndet men vaffan ;D

Som sagt, kolla om allt var packat var det ja :) Ha en super helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0