Happyface

Min man är på jobbet, hans familj stack iväg till Alund för att handla lite. Så nu är man ensam hemma en stund, om inte Ragge är hemma, men det orkar jag inte kolla. Haha.

I vilket fall serrni, runt två kommer Sebbe hem från jobbet, sen ska vi in till stan för jag måste hitta skor och jag kom ju på att det är 30:e idag så då tänkte jag; hmm, har jag fått nå pengar? Ja och det är väl klart att jag hade. Så nu kan jag köpa skor som är dyrare än 200kr om jag vill, bra va ;) hihi. Klart som fan att det är bra. Men finns ju risk för att Sebbe kommer bli uttråkad när jag ska välja skor men så får det bli ;D

Men nej, nu ska jag göra något annat. Om det finns något annat att göra? Pusshej och hörrni. Imorgon är det våran sista dag på 2009 så, GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: ida

haha okej :)va bra! jodå, det är väl bra här också :)

2009-12-30 @ 13:47:24
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0