Minus

Seså, idag var det inget regn ute. Det var minus och massa frost, med andra ord LITE mer juligt jao. I vilket fall så fick jag ju inviga mina skor idag och det passade ju super att det var minus då. Så jag kan ju bara säga er att dom var varma och goa, så nu frös jag inte ens om benen, tack vare "fåret" i skorna :)

På praktiken idag så var vi ner på en teater som hette Jag är här nu!. Jag tyckte den var bra och det var ju super att dom avsluta det hela med att "tjata" en hel del om att ALLA är fina på sitt sätt. Lite bra sagt då en av dom sa "vi föds fina och vi kommer dö fina och där imellan så måste ni komma ihåg att även leva fina" - för det är ju som dom säger, alla är faktiskt fina på sitt sätt. Dedär borde jag har fått höra typ när jag var lite yngre, eller ja, kanske för typ 2-3 år sen. För jag har också varit i svackor då mitt självförtroende varit sämst. Visserligen är det inte så att jag idag kan säga "jag är fin" men jag säger såhär; jag duger som jag är.

Det gör vi alla.

Men i vilket fall, nu tänkte jag baka lite, om det finns något att baka utav. Sen ska nog Lollo få i sig lite mat och en promenad om inte min bror kommer och hämtar henne snart?

Kommentarer
Postat av: amanda

sv : men tygskor kan du ju inte ha nu din tok :p

2009-12-02 @ 18:25:26
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0