Some of it

Så, nu är man hemma från mormor och ja, det har jag väl vart ett tag med tanke på att hela mitt rum just nu ser lite annorlunda ut, även om det inte är allt för stor skillnad, men ni ska få se lite av förändringarna i alla fall - för de är ju också en del av de julklapparna jag fick idag :)


Av bror fick jag först och främst tre svarta ramar


Sen fick jag denna underbara tavla


Av mamma&pappa så fick jag först dom här ljusen(ej snöbollarna)


Sen såklart svarta sängkläder, efter evigt tjat om mörka sängkläder. Haha.

Mer som jag fick av John: 
- En bok med 1001 olika drinkar i ;)
- Ett par gardiner som inte hör julen till därför sätter jag inte upp de än :)

Mer som jag fick av mor&far:
- En almenacka
- Rakhyvel + 5 rakblad + raklödder (sånt för oss kvinnor ni vet ;))
- Ansiktskräm + rengöring

Sen fick jag även av mormor&morfar:
- Pengar/presentkort

Minns inte nu, men säkert glömt nå. Haha.
Imorgon blir det mer, av morbor m. familj
(ev. andra morbror m. familj också?)
Och av Sebbe och hans mor

Hihi ;)


Kommentarer
Postat av: Pauliina

Boken med 1001 coktails fick jag i 18års present, hur bra som helst! :)

2009-12-24 @ 23:52:17
Postat av: amanda

nice :D jag gillade dina svarta ramar och ditt svarta påslakan men så äre ju så att jag älskar svartsvartsvart! (Y)

2009-12-25 @ 00:16:58
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0