Tack!

Jag har fått ihop en massa massa tips redan faktisk. Så ett extra stort tack till Nelly & Linneah som gav mig massor! Det behövde jag. Så nu är det bara att ladda hem. Haha. Kommer ju ta sin tid men men.

Är det så att ni också vill ha lite filmtips, så kan ni alltid gå in på Nellys blogg, för han skrev upp alla filmtips där!

Ni som inte alls fattar vad jag snackar om för tips, läs här.

Nåja, idag blir väl en sån filmdag då kanske. Lär ju i alla fall kunna tycka om någon av alla filmer, haha. Annars lär ju något vara fel.
Jag har trots allt varit hemma idag med. Jag vet inte vad min mage lider av. Men något är det. Mamma börjar bli sur för att jag är hemma så mycket, men vad ska jag göra då? Haha. Hon tjatar i alla fall på mig om att jag måste gå imorgon eftersom att det är sista dagen innan lovet. Får väl se hur det blir.

Som ni kanske märker, så har jag ingenting vettigt att skriva. Så ja. Hoppas alla har en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: linneahhh

Inga problem (:

2009-02-19 @ 15:53:55
URL: http://linneahs.devote.se/
Postat av: nelly

No problems! kul att jag kunde hjälpa till.

Men du vet väll att det är olagligt att ladda ner? (A) haha

kramis

2009-02-19 @ 15:59:39
URL: http://only-nelly.blogspot.com
Postat av: annirene

hallå hur har du gjort så att länkningarna blir större när man håller pilen över dom?

2009-02-19 @ 17:53:24
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0