Till L&N

Haha, jag tror det fvar första gången jag fick klagomål för att jag inte uppdateerar min blogg. Det var från Linneah och Nelly så nu lär jag väl vara lite snäll mot dom då.

Jag sitter hemma hos Dennis och det förklarar varför jag inte skrivit så mycket ju. Stannar säkerligen till Söndag så det kommer kanske inte bli så mycket mer skriva heller. Ni får ursäkta det. Men när jag kommer hem tar jag igen det, lovar!

Haha, tack för att ni var söta nog och sakna min blogg i alla fall.

Men nu ska jag mysa med pöjken så jag ska sluta skriva. Hoppas alla mår bra?

Kommentarer
Postat av: linneahhh

Sv; det kändes som att det behövdes lite ny design ;D

2009-02-26 @ 20:04:38
URL: http://linneahs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0