naturrätt?

Jag sitter i skolan nu, har natur. Jag och Cattis sitter och försöker jobba oss ikapp det som missades förra veckan. Men jag förstår ju ingenting.

Ni förstår säkert ingenting utav min rubrik heller, men det är så att jag ska "ta reda på vad man ska tänka på när man handlar om man vill vara "naturrätt"" Liksom va? Är det nån som förstår eller? Då är ni själva om det.

Jag orkar inte ens tänka, jag är hungrig och har 23.45 i tankarna hela tiden. Fan vad less jag blir på det här..

Nu ska jag väl försöka leta vidare, sen ska jag få se hur det gick på mitt prov. Det ser jag inte fram emot. ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; det har väl istort sett varit likadant hela tiden. Eller ja, i början var det ju mest att jag försökte äta mindre & träna mer (vanlig bantning you know). Sen blev det att jag inte åt alls, hetsåt & kräktes, inte åt alls, hetsåt & kräktes osv.

2009-01-19 @ 15:03:21
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0