Jag lever i alla fall.

I omständigheterna så lever jag.

Amanda är här och kissar hela tiden. Vi kollade på White Noise som hon tillslut kallade Vit Näsa - Vit näsa = Michael Jackson blablabla. Ja, vi satt och skojade tidigare idag men efter att det knakade för mycket i lägenheten under våran filmstund så pausar vi och vi får reda på att han är död. Liksom ja, nu känner vi oss kanske lite elaka.

Bara för det hoppade jag in på youtube och satte igång låtar med honom. Han lever inte. Okej jag har inte tänkt så mycket på honom i mitt liv så jag kommer inte sakna honom.

Men varför i all världen vet alla om att han är död förutom vi? ;o Liksom han dog för 1timme&40min sen(?) och halva Sverige vet redan om det. + resten av världen. Jag känner mig utanför. Varför informerar inte folk mig för.

Mitt liv är nog inget liv som pojkvännens vän säger till mig. Kul att veta. Tack för att min pojkvän låter dom hålla på hur mycket som helst. Det är lugnt. Jag älskar min pojkvän.



Say something honey, I miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0