Then I'm home for real

Så, nu har jag varit och tittat på barnens avslutning. Dom har sommarlov från och med nu. Fusk.

Min handledare blev i alla fall jätteglad när hon såg att jag kom och tittade och så blev även barnen. Det första man fick höra var; "Jag har saknat dig mest!" ... "Nej det har du inte, det har jag!" Haha, sötnosar.

Men men, nu måste jag försöka komma igång med min samhäll, annars kanske cpamanda kan hjälpa mig imorgon? Om hon inte vill sitta och ragga med alla mina kontakter i mobilen då också? Vi får se, hon kan få smisk om hon inte är snäll och passa dig Mändy, jag har pojkvännens nr ;)

Jag har för mycket att göra så jag ska vara tyst nu. Innan det måste jag bara säga att 2BFa vann dragkampen mot alla på BF, vi är faktiskt bäst, inse! <3

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha du tror det va? :D jag ska faktiskt plugga imorogn,sådetså!

2009-06-09 @ 19:56:23
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0