På praktiken nu igen

Ja nu sitter jag här. Barnen har idrott och är ute och åker skidor. Därför sitter jag här, har precis passat på att skriva lite på min uppgifter som ska göras. Något som är lite jobbigt är att jag på något vis ska få ihop hela 3-6 sidor. Men jag kanske klarar det. Vad vet jag.

På måndag kommer i alla fall min lärare från skolan hit, så jag får väl fråga henne då annars. Jag vet inte om alla andra som gör dess uppgifter nu får ihop så mycket. Men det gör inte jag. Men jag är ju inte så smart heller så.

I vilket fall så känns det bra att jag har kommit igång nu, lite smått. Nu väntar jag bara på maten som är om 20minuter. Sen åker vi och tittar på teater, efter det slutar jag nog. Kanske blir kvar till tre, får väl se. Skriver i alla fall när jag kommer hem.

Kom på att jag ska fixa en till kategori då också. Måste ha en kategori skola, haha. Jag skriver så mycket när jag är i skolan/praktiken så det är nog bäst. Låter som jag är nörd nu. Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0