Underbara väder

Ja, idag är det toppen väder. Jag har legat ute en timme eller två, men mycket färg har jag inte gått. Det beror på att jag inte alls har tålamod att bara ligga där och steka utan jag måste verkligen ha något att göra för att jag ska få vara ute i solen flera timmar.

Jag fick ju en cp bränna igår så om jag inte får bort den då måste jag gå med mina ginalinnen resten av sommaren, my misstake.

Men ja, vi får väl se om jag pyser ut nå mer snart igen. Men just nu tror jag att jag ska försöka plugga lite, tyvärr. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: N*A*T*Z

hahah cp bränna xD

2009-05-02 @ 17:25:12
URL: http://frankenreiter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0