Allt förändras..

Tjeeeena. Jag tänkte i alla fall göra ett försök nu, att blogga, även om min lust inte alls finns kvar för tillfället. Men nu idag så fick vi våra enskilda foton i skolan och då byter vi gärna lite med våra kära klasskompisar och så, även om vissa är tråååååååååkmånsar och typ vägrar byta, speciellt Malin och Pellan här då ;)

Så i vilket fall.. när jag kom hem så satte jag igång och tog fram korten från 1-3:an här med BF och jämförde dom jag kunde. Och tillslut slutade det med att jag istället satt och jämförde mig själv. Ni ska få se själva sen vad jag menar.

Skönt nog så fick vi i alla fall sluta redan vid lunch, yes. Det var toppen enligt mig med tanke på att jag inte sov allt för mycket inatt. Jag borde ha gjort det, för jag la mig liksom i sängen runt nio. Men somnade jag då? Nejnej, inte förrän runt tolv. Verkligen huuuuuur kul som helst, nej. Men jag gick i alla fal upp tjugo över sex, så jag kanske kan somna ikväll. Oavsett om jag drömer mig bort till idiot tanker eller ej. Vilket jag gjorde innan jag somnade. Så innan jag somnade skrev jag ett sms till baby som löd:

Något som blev 10 rader här på bloggen om jag skrev in det + jag älskar dig! <3

Ni får vara nyfikna.

Men jag lovade er att visa.. jag sa ju att jag jämförde..



Kortfattat:
Första fotot                                                 Sista fotot


Nelly, om du läser dethär. Du vet vart jag finns, du vet vart du har mig. Även om vi inte känner varanda allt för väl. Du är en bra person, du är värd mycket. Så tveka aldrig på att prata med mig. Du är toppen <3


Sebastian Karlsson, jag är din säng värmare ♥ (för er som inte vet, det är ett slang för flickvän;))


Kommentarer
Postat av: ida

hej :) jodå, det är bra :) har inte ont eller nått så det är ju bra det. :)

2009-11-03 @ 15:35:33
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: Nelly

Vilken intresant blogg, i like it.

Tack för de fina orden, grät när jag läste inlägget. (låter som värsta bögen men...) Blev helt rörd. <3



Jag kikar in lite då o då just so you know. Måste ju kolla in hur läget e me Evelina ==)

2009-11-06 @ 14:13:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0