Dumma bdb.

Ja tänkte lägga upp en fin bild och en superbra text till bror min idag eftersom att han fyller år, men vet ni vad? Det funkar inte att ladda upp bilder för mig där just nu. Känns tråkigt. Så istället utnyttjar jag min blogg och lägger upp det här istället:


Han fyller år.
Han blir gammal.
Typ som en gubbe.
Jag ska käka tårta.
Massa tårta.
Idag&på lördag.
Jag ska supa då.
Jag får det.
Jag ska vara med bror.
Och hans dumma vänner.
Ni måste säga grattis.
För han fyller ju år.
Han är bra.
Jag älskar dig bror.
<3

27 år.


Kommentarer
Postat av: sandra

Hejsan! Jag undra om du ville rösta på min mamma i metro foto challange? Skulle verkligen vara jättesnällt! Hon har haft turen att gå vidare med 2 bilder. Det var nästan 30.000 bidrag! + Om du röstar har du själv chansen att vinna:



1-3:e pris: Framkallningskit

(* 1st förstoring 15x21

* 1st förstoring 20x30

* 1st canvasförstoring 30x40

* 1st musmatta med tryck

* 1st mugg med tryck

* 1st almanacka 20x30

* 1st fotobok )

4-6:e pris: Framkallningscheck 500:-

7-8:e Helår Kamera & Bild





Gör så här:

1 registrera dig här http://www.metrophoto.se/se/sign/up (namn och mail)

2 gå in här http://www.metrophoto.se/se/gallery/vote (du måste då vara inloggad!)

3 leta efter bilderna som har rubriken "Making a wish" (en flicka som blåser bubblor) och " Save our beautiful planet" (3 personer på en kulle)

4 brevid bilden står det rösta, tryck där!



Ha det bra och snälla snälla rösta! du kan ju vinna priser själv! kram sandra♥



2009-11-19 @ 16:23:02
URL: http://littlesandra.blogg.se/
Postat av: John

Va gullig du är världens bästa syster =)

Tack så jättemycket du..



Men du, vad är de för bild som är nere i vänstra hörnet?

2009-11-20 @ 22:24:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0