Skyll på mig

Kvällen blev en fartfylld en. Vi började med att spela en hel del Buzz tillsammans med drickande. Folket började trilla in och med Emma så kom två persenter till mig. Varav en var en bild på lånevovven Lollo som är bäst och den andra var en krogdebut på Star. Så tack till Emma för det!

Och ja, Star blev det. Jag, Emma, John, Hans och Tias. Vi for dit. Dansade litegrann sen for vi hemåt igen. Lite efterfest. Dock sov jag nästintill där i soffan medans alla andra sysselsatte sig med annat, t.ex. slicka grädde, diskutera sina framtida barn och så vidare in i oändligheten. Runt 4-5 började folket dra sig för att jag skulle få sova(?) så bror min var lite äkta storebror och bar in mig i sängen och sen tog det nog inte så lång tid innan jag sov.

Så idag, jag mår som jag förtjänar. Varför vet jag egentligen inte men. Bilder KANSKE kommer sen, beror på ork och sånt.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Hm...

Kommentarer
Postat av: John

Klart ja bär dig när du är trött =)

Antar att du vill ha lite bilder av mig. Har några att skicka nu iallafall när vi är online samtidigt.

2009-11-24 @ 01:34:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0