Sleeeeepy

Såja. Blev inget leka med pandan idag då vi båda är aaaalldeles för trötta. Men vad gör det? Det finns ju flera dagar :) Om inte annat så ses vi ju på torsdag nästa vecka för så ska vi åka iväg till Stockholm med skolan. Då får jag ju även träffa min bästa Cattis som jag också saknar en massa <3 Och Borren-Orren också :) hihi.

Skit samma. Har packat ner lite kläder nu i alla fall, som ska med till Uppsala imorgon. Så slipper jag göra allt imorgon. I vilket fall så är mitt vita linne borta, det gör mig lite ledsen faktiskt! Måste fråga min mor sen. Men aa. Till Baby ska jag i alla fall, med eller utan det vita linnet, haha.

Men nej, nu ska jag fortsätta vänta på att pappa kommer hem så han kan beställa mat och hjälpa mig med mina sängben :D

Shit the samma, nu ska jag göra något vettigt. Fast nej nej, jag vill visa lite snygga bilder från helgen först :)


Så kan det se ut ja ;)



Kommentarer
Postat av: John

Precis som de ska vara =)

2009-11-28 @ 13:50:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0