Will I survive this?

Nu känns det som om pluggandet börjar avta, samtidigt som det känns som om jag får ännu mer.

Hur nu det går ihop?

I alla fall är det mesta inlämnat. Fick dock en ny uppgift idag (som ska vara inne om två veckor då) sen har jag en uppgift som ska vara inne imorgon, blev jag påmind om på bussen hem, och så har jag prov på fredag. Så ja, ännu en dag med pluggande då kanske?

Svar till Anna:
Tack så mycket :) Gör inget att det kom en dag försent, har fått två grattis i efterskott idag med nu så, haha ;) Men ja, när min första utgång blir.. det har jag ingen blekaste om just nu. Men det blir säkert super! :)

Kommentarer
Postat av: anna

Ja, det hoppas jag verkligen att den blir :)

2009-11-11 @ 17:18:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0