All of my dreams

Godmorgon!

Nu sitter jag i skolan med Amanda.. även fast vi börjar om typ 2 timmar?.. och hon pluggar lite smått medans jag sitter vid bra-datan och nördar lite. Bra-datan = där man kommer in på ALLA sidor ;) haha.

I vilket fall vaknade jag imorse och kände att jag hade lite ont i halsen, så det är väl bara tacka Amanda för det. Imorgon när jag ska vara ute hela dagen å kramas med baby kommer jag säkert ha feber å hela kittet då. Eller vad tror ni? Usch.. så får det ju inte bli! Nä, får nöja mig med lite ont i halsen bara. LITE ont. Hatar att ha såpass ont att jag inte ens kan svälja, isch.

Men nä, nu tycker jag att Sebbe får vakna för det är så tyst utan honom. Typ komma in på msn och vara lite social och tycka lite synd om mig för att jag börjar bli sjuk ;) haha.

Btw så måste ju Lollo helt klart vara bäst med tanke på att hon varit så super-mys-gullig att kissat på min matta hemma på mitt rum. FY! Men jaja, inte kunde jag skälla på henne heller, eftersom att hon såg så liten och oskyldig ut. Och ja liten är hon, men oskyldig var hon nog inte. Haha.

Men jaja, ikväll vid sex-tiden åker vi ner mot Haninge med husvagnen och imorgon blir det rallycross för hela slanten då jag hoppas Sebbe kör lugnt, är rätt bra på att vara nojig om att han ska krascha å skit hela tiden. Men jag vet ju att han kan köra bil så, haha. Skit samma. Datan följer i alla fall med. Men nu ska jag runda av här och försöka göra något lite mer vettigt istället. Någonting...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0