Don't try to change me


för att sebbe tycker om bilden ;)

Idag var jag vääääldigt nära på att be pappa sjukanmäla mig för att jag verkligen var TRÖTT imorse, men nä, jag "slog mig själv i huvudet" och gick upp. Käkade och gick till bussen. Satt på bussen och hostade och hade svidande ögon för att jag var så trött. Det har jag dock haft hela dagen och har det fortfarande.

Skolan var i alla fall rätt seg och lagom mitt under dagen så går mitt comviq ut så jag fick lov att låna Cattis mobil för att kunna skriva sms med baby. Som tur var så fylldes mobilen på direkt när jag kom hem så nu är jag glad igen, hihi.

Nåja, jag måste renskriva svaren på mina svenskafrågor nu och skicka in dom till Jenny. Men skriver säkert mer sen för Amanda kommer säkert skriva "Jag har tråkigt" = Evve, skriv blogg. ;)

Btw så ska jag å pandan troligtvis till Västerås å shoppiloppa lite på fredag efter skolan! Goood. Men ja, tjohej.


Kommentarer
Postat av: amanda

haha vadåå, bra att någon gillar din blogg right? ;D

2009-10-05 @ 18:34:25
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0