Bästaste

Sitter hemma hos bästaste Cattis just nu, eller aa, jag ligger här i soffan medans hon är uppe och käkar och vet ni va? Jag kommer inte hem! Inte alltid så smart att stanna nångonstans när alla jobbar och inte kan hämta mig, haha.

Som jag sagt till Cattis, jag måste skaffa pojkvän med körkort ;)

I vilket fall har det blivit mycket fotande idag, klassfoto, enskilda foton och kompisfoto. Ett med bara mig och Cattis och ett med mig, Cattis, Amanda, Carro & AnnIrene. Nu längtar jag bara tills dom + skolkatarlogen kommer. Alla bilder är säker assnygga, haha.

Jaja, nu måste jag försöka lösa mitt problem med att komma hem. Får se om jag lyckas. Skriver mer när jag kommer hem för jag får kramp i min arm just nu, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0