More then a feeling

Nu är jag hemma. Lugnat ner mig en del men ska jag vara ärlig så var jag nog mest lugn när jag väl satt där. Haha. Vilket jag inte alls trodde.

Skit samma. Som jag skrev igår så trodde jag att jag skulle få problem med sömnen och ja det fick jag. 05.23 vaknade jag för 50:e och tänkte "SHIT NU MÅSTE JAG VAKNA!" så jag satte mig fort och började ta kläderna, sen tänkte jag lite till.. 05.23? Men jag ska ju åka kl 7 inte kl 6. Så jag la mig igen och gick upp 15-30min senare. Så vimsig var jag. Sen fixade jag mig och fick i mig lite frukost. Utan någon stress eller nervositet. Satt sen i bilen på väg ner, rätt lugn där med faktiskt. Kan bero på att man åkte med Johan och John som är allmänt cp.

Möttes direkt av Sebbe i bilen, så då var jag glad. Sen lite senare tänkte jag gå fram och hejhå vad jag var nervös.

Jag: Mamma jag vill gå fram.. men jag vågar inte.
Mamma: Vadå, vart är han?
Jag: Där. *pekar lite diskret*
Mamma: Ja kom så går vi då! *börjar gå och putta på mig*
Jag: Är du dum eller! Aldrig att jag skulle gå dit med dig!

Jag: Mamma känn på mitt hjärta! (det slog väl runt 200slag per sekund om det nu är möjligt)
Mamma känner och säger: Aw. Men gå nu då!

Jag: Är det någon som har tuggummi?
Johan: Jag har inte, gå och fråga om han har! Ska jag ta colan åt dig?

Jag: Men kan inte alla bara sluta tjata?! *ger colan till Johan och sticker dit*

Det tog sin tid och jag var verkligen hur nervös som helst. Men jag gick dit och satte mig bredvid honom och satt kvar tills han skulle köra. Så stolt är jag över det och glad med för den delen.

Efter finalerna så åkte jag hemmåt med grabbarna igen och nu sitter jag själv hemma och väntar på att mamma och pappa ska komma hem så jag kan få pappas(mina) bilder. Så länge tog jag lite från John, så ni får väl nöja er med det.


Bilderna tagna av bror och redigerade av mig.


Kommentarer
Postat av: John

Hur vore livet om man inte va CP? =)

2009-09-26 @ 01:17:50
URL: http://bloggen.jonta.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0