Ett inlägg

Tråkig dag idag.

Imorgon blir det till att börja dagen med vattengympa som Carro&Alex har som deras egna lektion på Idrotten. Får väl se om och hur jag överlever detta men det blir säkert kul/bra eller något. Kan ju hoppas. Det är ju i alla fall flummskallarna själva som håller i lektionen så det är ju bra det i alla fall.

Nåja. Som sagt så har dagen idag varit tråkig och kass. Förutom i skolan där är det oftast alltid något - i alla fall något litet - kul som händer, så det är ju bra. Förstå vad tråkigt jag skulle ha om jag inte hade min skola och där mina vänner finns, att gå till varje dag. Fast ja.. nu är det snart över.

För övrigt så hade jag tänkt åka över till Hallstahamma på Fredag efter skolan. Hälsa på min gamla praktik och försöka skriva upp mig på vikarelista och sånt tjossan, men tror inte det blir av nu med tanke på att jag och min projektgrupp måste ha ett möte med våran handledare då. Synd var väl det. Men men. Är ju ledig nästa Tisdag kom jag på nu, så kanske kan ta mig dit då då. Vore ju bra.

Men nej, nu vet jag inte vad jag ska göra. Tog precis en kall "varm macka" som vart över från igår, har inte ens fått i mig hela med tanke på att den var så tjock och mättsam. Men fan nej jag har inte något att skriva heller. Underligt dedär, förr hade jag alltid något att skriva, om det inte blev hela historier om vettiga ställningar här i livet så ja, då handlade det bara om vad som helst annars, men se så tråkig jag har blivit..

En rolig sak är ju att årets första - av fyra - studentfest är om en vecka. Nästa Onsdag med andra ord. Då är det tema djungel och jag kan ju bara med en gång säga att NEJ, jag har inga kläder som kan kopplas till djungel, men vad vet jag, kanske kommer på någonting. Inte tänker jag köpa något nytt i alla fall.

Hm, nu ska jag göra något annat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0