It feels like, NO MORE!

Ja det är så dagen idag känns som. Aldrig mer dricka. Eller ja, inte för att jag direkt är så jävla bakis och liknande utan mest bara för att, ja jag ska förklara våran gårdag så kommer ni förstå till fullo...:

Vid sju tiden så stack jag och Amanda hem till Carro och förfestade lite, blev vi tjejer plus tre killar. Vi fördröjde tiden med dansande, skrattande och ja, allt och inget. Runt tio började vi känna att nej nu måste vi dra till krogen så vid halv elva åkte vi dit. Kvällen bestod av dans, dans, dans, dans, dans, dans. Runt halv två bestämde jag och Amanda att fan vi måste faktiskt dra oss hem mot sängen nu så vi orkar upp imorgon.

Vi lyckades lyckligt nog dra med oss våra kära vänner och till att börja med så åkte AnnIrene och Amanda hem till sig, då var det egentligen meningen att jag och Carro skulle vänta tills Linn kom tillbaka och hämtade oss men sånt tålamod hade vi inte så istället började vi ta oss hem genom att gå. Visst, det är inte allt för långt till Carro, men med onda fötter i klackskor och inte heller de varmaste graderna ute, så var det inte så skönt att gå hem ändå. Men skönt att komma hem till Carro? Skoja inte.. det var ungefär världens befrielse att få ta av sig skorna, även om jag nu faktiskt inte ens har så jäkla höga klackar på mina, men ändå.

Vi började i alla fall med att tvätta bort vårt smink och sen tog vi en varsin tallrik med makaroner - ja, bara makaroner. Sen borstade vi tänderna och slängde oss i säng direkt. Kl tre kollade vi på klockan senast och då var ju tankarna ungefär "hur fan ska vi orka gå upp om 4-5 timmar och sen ha en hel dag i skolan (som vi MÅSTE vara med på!)?"

Ja.. Klockan ringde halv åtta.. man var såpass trött så att man knappt orkade med sig själv. Och plus på det hela så var det första man såg SNÖÖÖÖÖÖ! Helt fucking jävla kritvitt ute.. men ja, jag och Carro gav oss inte. Vi käka lite makaroner - ja, till frukost också. Borstade tänderna och begav oss till skolan. Och denna dag har inte varit lätt kan jag ju bara säga.. ojoj.

Nu väntar jag bara på att min bror ska komma hem så han kan beställa fet mat och komma hit med den NU! Fyfan vad jag läntar efter en fet kebabrulle.. En annan sak som jag är 100% säker på; inatt kommer jag sova gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0