Söndag

Betyder alltså att det är dags för skola imorgon igen. Lite trist med tanke på att jag gärna hade haft helg en vecka till eller något i den stilen. Men men. Hoppas bara på att veckan går fort ;)

Egentligen fattar jag inte alls varför jag ens började skriva, jag har liksom inte ett skit att skriva men jaja.

Imorgon är det på tal om något helt annat, 7 månader för mig och älsk. Känns mer än underbart! Tiden går så sjukt jävla fort så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart. Men i vilket fall så älskar jag honom och nästa helg kommer bli händelserik och dränkt i mys :) Men skit samma. Varför skriva allt dehär nu? Det är ju som sagt en vecka kvar liksom.. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0