Dag 09 - Något som hänt de senasta dagarna som du är stolt över.

Hmm..

Kan det kanske vara att jag faktiskt ska flytta hemifrån. Att jag tillsammans med min pojkvän ska starta upp ett eget liv nu. Ja, vi har ju inte flyttat ännu så det är ju inte det jag är stolt över i sådana fall utan det är ju mer att vi äntligen fått tag på en lägenhet och att jag börjat packa en del och att en del grejer börjar köpas in. Jag är helt enkelt stolt för att jag kommit hit där jag är idag - och självfallet dit jag är påväg.

Förutom det så är det nog svaret jag fick från min arbetsförmedlares när jag berättade att jag fått tag på en lägenhet och att jag ännu inte sökt jobb eftersom att en flytt är på G. Hans ord var: "det är helt rätt tänkt av dig det finns ju mycket mera jobb och lättare ock pendla" Tack för den!

Så ja. Det är väl det som skett de senaste dagarna som jag är lite halvt stolt över då va. Plus att jag jobbat lite då. Eller ja, det kanske kallas senaste veckan om man inte räknar med idag då. Så får det bli med det.


Bild tagen av EHB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0