Nyår.

Idag har min pojk köpt en nyårsklänning till mig - en för tidig julklapp. Kan lätt bli så när man testar och inser att det är sista som finns och den är i min storlek. Ja, det priset var till och med bortslitet på den och varan fanns tydligen inte om dom körde med sträck-koden. Men se det fixade sig ändå.

Frågan är bara vad vi ska göra på nyår? Haha bra att jag får klänning innan jag ens vet det liksom..

Med oss hem hade vi även lite grejer till kissarna. Sånt som alltså kommer att behövas typ på direkten. Mat-/vattenskålar och kattlådan. Ja dom fick en klös-/klätter-/sovställning plus två små möss också så dom blir säkert nöjda. Haha!

Haha okej dehär kanske var en liiiiite större modell än den vi köpte men ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0