Onsdag

Tjossan igen!

Nyss tjockat in mig en tjock bit kladdkaka, mättsamt var det. Men får väl tacka Sebbe för den eftersom att det var han som bakade den, tro't eller ej ;) Medans han bakade stack jag över till ICA och köpte lite grädde också så det blev grädde och bär till. Mums

Har även vart över till AF idag så nu har jag skickat in mitt papper om pengarna som jag får varje månad. Ja ett sånt papper skickar jag ju in i slutet av varje månad men nu har jag för första gången skickat ett här hemifrån också.

Amanda bad om bilder, det kommer nog snart.. eller något ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: eh who cares. syns inte mycket och vem ska stå o inspektera min namnlapp förutom du ?haha :)

2010-12-29 @ 18:08:01
URL: http://writteninthestarss.blogg.se/
Postat av: amanda

vad är roligt? förstod inte ?



aa vi har sånna matlådor här hemma sen förut men köpte några till så jag kan ha hemma hos mig sen :)

2010-12-29 @ 23:41:56
URL: http://writteninthestarss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0