Lockande

Det roliga med den här veckan är att den suger.

Igår for jag och Amanda till Avesta, jag hittade en massa saker som jag ville ha men finns det några pengar? Nej.. Sen skulle man hem. Bussen missade vi precis och sen skulle vi ringa runt efter skjuts, tillslut kunde Amanda pappa komma men då hade securitas kommit och låst oss ute så vi inte fick sitta inne i värmen nå mer.

I vilket fall så har väl dagen idag kanske vart rätt okej då, förutom att jag mådde illa som en get på boxningen så jag var tvungen å lägga mig på golvet och sova en stund och nej, jag sov inte, jag tog tillbaka min kropp till normalläge ;D I alla fall så ringde jag och sökte praktikplats idag också men hon skulle ringa upp mig för att hon inte visste än. Så kan det gå. Imorgon är det prov. På torsdag är det prov. Äntligen fredag och då menar jag "äntligen kommer min man". Det ser jag fram emot. Sen är det en veckas lov. Jippi.

Njaa... kanske ska jag gå och ta lite godis nu.. eller plugga till religionsprovet imorgon.. vad låter mest lockande? Lätt, godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0