Torsdag.

Idag slutar älsklingen mycket tidigare, redan halv två! Det gillas mycket mycket. Dock har jag inte den blekaste om vad vi ska hitta på sen när han är hemma, men vi kommer säkert på något. Visserligen tycker han att jag ska hoppa på en buss och åka in till stan och möta upp han där sen, men nja, aldrig åkt buss själv här ikring så tror jag skippar det, annars vet jag inte vart jag kommer ta vägen, haha. Sen vet jag inte vad jag skulle sysselsätta mig med i väntan på han? Haha jag förblir nog hemma i väntan på Sebbelinus istället.

Haha ibland är det bra smart att bli vän med folk här ikring på facebook för igår blev jag det och då blev jag genast taggad i två bilder varav en var;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0