Vad nu då?

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på? Kortspel som inte går att spela ut är inte kul längre, eller ja, dom är ju bra i alla fall för då får man ju sysselsättning ända tills man kan spela ut det. Kanske ska jag köra det, spela tills jag spelat ut det? Lilla idioten. Eller så kan jag kanske sätta igång tv:n och glo om det finns något bra att se där, troligtvis inte, men då finns det ju något som kallas filmer istället. Popcorn är i alla fall en plan jag ska följa, men sen får vi se om det blir film/tv eller kortspel? Kanske allt i ett? Haha, jag är ju bra rolig jag alltså.

Nej det är jag inte, men jag kan ju låtsas i alla fall. Hur som haver ska jag i alla fall pysa från datan. Den börjar bli lite uttjatad nu så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0